Subject: FW: Lokaatorite tee
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 08:00:28 +0300

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Taivo Nebokat <[email-masked]>
Sent: Friday, July 11, 2025 3:18 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Re: Lokaatorite tee

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti.

Lisaks eelnevatele muudatustele, tehti muudatusi järgmiste LOA otsuste
põhjal:

2.1 Laiendasime saare ülemist otsa viisil, et saare minimaalne väline
raadius oleks 0,5 meetrit. Märk paigaldatud saare otsa. Saart suurendatud
vastavalt pöördešabloonidele.

2.2 Seletuskirjas parandatud äärekivi kõrgus 12 cm peale (enne 15 cm).

3.5 Nihutatud 924, 913 ja sellega seotud teekattemärgised.

Lisaks: Tallinn-Tartu maanteele lisatud möödasõidukeelumärgid Kardla –
Riigitee 2 ristmikule ja Ilmatsalu – Riigitee 2 ristmikule. Eemaldatud
möödasõidukeelu mõjuala lõppemise märk Ilmatsalu – Riigitee 2 ristmikul ja
listatud möödasõidukeelu mõjuala lõppemise märgid Tartu poolsesse otsa.

Lugupidamisega,

Taivo Nebokat| Asfaldi tootmise üksuse juht | AS TREV-2 Grupp | Tehnika
11, 50104 Tartu | http://www.trev2.ee/ | Mobile +372 51 71 740 |
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

  _____

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 7, 2025 12:06 PM
To: Taivo Nebokat <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Lokaatorite tee

Tere,

Projekteerija poolt esitatud kommentaarid on üle vaadanud meie
projekteerimise üksuse projektijuht Tiit Vunk ning

tema vastus antud teemale on:

Palme projekteerijal võtta ette LOA auditi protokoll ning teha projektis
parandused ning muudatused vastavalt LOA protokollis toodud märkustele.

Pädeva asutuse otsused tuleb võtta ette punkt-punktilt ning teha vastavad
parandused projektis (nii joonistel kui ka seletuskirjas).

Pädeva asutuse otsustes on toodud välja kokku 10 punkti, mida tuleb
arvestada.

Hetkel on midagi korrigeeritud ja samas mitmed märkused jäetud arvestamata
ja projektis vastavad muudatused tegemata.

Kuna märkuseid on rohkem kui mõni, siis me ei hakka neid eraldi välja
tooma vaid palume projekteerijal teha parandused projektis vastavalt LOA
protokollile.

Palume teha projektis vastavad korrektuurid ja esitada projekteerijal ka
info, mida ta on muutnud.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Taivo Nebokat <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 1, 2025 9:10 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fw: Lokaatorite tee

Tere,

Allpool on projekteerija kommentaarid. Kas on veel midagi, mis vajaks
muutmist?

Lugupidamisega,

Taivo Nebokat| Asfaldi tootmise üksuse juht | AS TREV-2 Grupp | Tehnika
11, 50104 Tartu | http://www.trev2.ee/ | Mobile +372 51 71 740 |
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

1.	Joonisel võiks näidata piketaaži, hetkel ei ole.
2.	Muudame tahvlil 821 mõjuala "1,1 km".

3.	Kogemata valesti kopeeritud, parandame.

4.	Võib olla neid häirib ka see koht. 924 ja 912 ülemineku punkt.
Visuaalselt tundub, et 924 jätkub:

Loomulikult kindlam variant on ikka Herkki käest välja selgitada
konkreetselt mis on valesti.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ  (reg. 16810706)

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]